johej!

nu är jag här igen och jag gissar på att jeannie sitter hemma nu och hurrar för sig själv, för att jag inte har bloggat på ett tag ;) men jag har hunnit med en hel del under tiden som jag inte har bloggat :D
jag har börjat med praktiken som går riktigt bra måste jag säga, trots att det bara har gått 1 vecka, gosigt värre!
& i tisdags åkte jag och mammi till Ullared för shopping, jag hittade faktiskt ovanligt mycket kläder den här gången, men det blev nån tröja till benjamin också ;)
jag skulle var kartläsare på vägen dit medans mamma körde rally men det var inte så lätt att fatta när det inte stod samma vägnummer på kartan som det stod på skyltarna, så det blev att åka in till närmaste bensinmack för att köpa en ny karta från 2011 istället för en från 1800-talet.
& i torsdags mitt i natten kom vi hem och då var det bara på huvudet i säng för att i fredags var det trädgårdssupardag med grannarna :D

kärlek i luften mellan benjamin och grannjäveln ;)
benjamin klarade dricktestet med grannarna i fredags så nu ska jag inte släppa honom säger varenda jäkel i kvarteret!
så många gånger som Johnny, Janne och Benjamin pussade varandra på flinten kan man ju börja under vilket håll han egentligen är lagd åt ;) treeeeekant? Muhahaha!

låt inte dit barn växa upp å bli vängebooooooo :p

tack och hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0