onsdaaaag!

nu är andra dagen får praktiken borta nu återstår bara 20 dagar, wiiiehooow! ;)
skönt att det är påsklov nästa vecka och då är det ullared med mamma som gäller
& en massa shopping, småååfiiiint!
men just nu sitter jag bara och stör mig på att en brud sitter bredvid mig och hon borde skjutas, det räcker bara att hon öppnar munnen så får man hjärnblödning ungefär...

sitter och tänker tillbaka på helgens galenskaper vid Jeannie & hur kul vi hade, men det som är mest chockande är att Matilda tycker att vi ska festa på påsklovet, min lilla älsklings matilda börjar falla för min underbara finkel!

nu ska jag i alla fall äta mat sen blir det att åka till elin i vall och göra något kul av den här kvällen :)
saknar min benjamin!

pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0