läskig dag blir en bra dag!

igår var jag och mammsen i stan för att jag skulle köra med bilskolan, vilket var lite småskrämande..
men turen var med mig och det gick rackarns bra!
träffade till och med annie-skrutten på stan, så jag passade på att spana in hennes nya tatuering, mycket fin var den till och med! MEN NU ÄR JAG AVIIIIS, buuhuu!
sen blev det en sväng på stan för att kolla lite efter en present till min lilla kusin som föddes i lördag ;)
efter det blev det medeltidsmarknad, woohoo!
sen senare farade jag med elin familj in till stan för att ta en glass men det blev även en sväng till på medeltidsmarknaden ;)


men idag har jag och mamma bokat en stuga på västkusten till våran resa :) ohyeah
på torsdag drar jag snyggingar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0