dagens ros till mig och elin!

nu är moppen hemma på min gård igen och nu ska den bara säljas.
någon som vill köpa?
och ikväll blev det bara en snabbis till stan för att jag och Elin tänkte hyra en film och tjocka och hemma i hennes soffa men icke sa nicke, vi åkte istället hem till Jennifer och Tim för att fika och umgås lite med dom för det var nästan ett år sen sist känns det som...
men påvägen ut dit så stötte vi på en tjej som precis hade kört av vägen straxt innan vi kom, så vi stannade där och tog hand om henne tills ambulansen kom från Pajala, jävla tid tog det!
men men tjejen i bilen verkade må ganska bra, förutom att hon var riktigt chockad vilket man kan förstå...
efter en stund kom vi i alla fall hem till Jennifer och det blev prat om en massa minnen och graj, smågfint!

jaja imorgon ska jag ringa till Ica Maxi och yra lite om alla och ingenting, check!

godnatt sötnosar (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0