fix inför midsommar

ímorgon är det midsommar och då ska jag ta mig ändå ut till fårö med Elin :)
jag har ingen aning om vad tusan man ska ha med sig, vad man ska ha för kläder på sig och graj?
dom säger i alla fall att det ska bli regn imorgon, så man får väl ta på sig en sopsäck som klänning ;)
jag köpte nya pumps igår men dom kan man ju skita i att använda på midsommar för dom lär vara helt förstörda om jag tar på mig dom imorgon..

VAD HAR DU FÖR PLANER FÖR MIDSOMMAR?
-
Jag kör i alla fall på folköl och dunka dunka på fåröfärjan!

eftersom att det inte går att sola idag så får jag väl stanna inne och packa inför imorgon, kan vara en smart idé :)

puss o kam o gattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0