staaaaaan

har fixat med släpet idag och graj för ska snart in till stan och hämta min moppe.
så att jag kan få hem den och sen hoppas på att jag får den såld nu under sommaren :)

matchen igår gick väl sådär, för min egen del så var jag allt för mycket i varv när vi började spela så jag kom för fort fram till rutan hela tiden. men sen efter ett tag så gick det hur bra som helst! 
sen började det pissregna så det var bara hem och kasta sig i duschen så att man blev varm igen :)

ikväll ska jag träffa elin, för vi har sjukt mycket att prata om!
vad ska ni göre ikväll da?

juste bruda i från klassen..jag saknar er redan så vi får hitta på någe snart!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Matilda

Saaaknar dig med!! <33

2011-06-20 @ 19:46:21
URL: http://maatildabjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0