midsommarhelgen

tack alla fina personer som gjorde min midsommar grym!
jag känner just nu att jag verkligen har vänt på dygnet efter den här helgen men jaja kul har jag haft!

i fredags började den långa resan mot fårö, när vi äntligen kommer över med färjan så kom det ett problem, jo att hitta den där grus högen 1km norr om sudersand ;) tack vare annie så hittade vi alla dårar ute i skogen!
sen när vi hade parkerat bilen så kom Wendel, Nadja, Porris, Petra och Emmeli och ställde sig bredvid och sen var det dags att dra igång grillen och börja dricka ;)
dansa i sand är något man kan rekomendera om man vill ha träningsvärk i benen dagen efter :p

hahah Wendel slår på stort och tar med sig gasolgrillen på släpet, check! ;)

i lördags vaknade jag vid halv elva och när jag tittar ut genom bilden ser jag att Jeannie är ute och pissar, och helt plötsligt börjar hon vandra mot våran bil men i samma sekund så tvär vänder hon in i skogen och kräks, haha!
sen åkte vi hemåt vid 4 för att duscha sen vid åtta så åkte vi mot åminne för att träffa lite folk..

igår hände det inte så mycket, var ute vid mormor och fikade sen åkte jag hem och åt sen träffade jag och Elin lite folk på kvällen/natten :)

pusssssssssss! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0