och där ramlade klumpen ner i tårna från magen ;)

i går fick vi skjutades samhällskunskaps inlämningen upp till när vi ville i nästa vecka istället för på fredag och idag så fick vi reda på att vi inte behövde skicka in svenska på fredag utan den kunde vi skicka in när vi ville bara vi kunde redovisa i 3 minuter den 6e, alltså på onsdag :)
JAG ÄR LYCKLIG! klumpen ramlade ner kan man säga, slippa tänka på allt plugg, att det är bråttom att lämna in osv..
så jag kommer äntligen få träffa min älskling snart, har inte träffat han på hela veckan tack vare allt plugg :/

idag var i alla fall jag och Elin på stan efter skolan och kollade på present till Jeannie som fyller 18 nästa lördag, men det är så sjukt svårt att komma på vad man ska köpa när hon inte säger vad hon vill ha ;)
men det är lugnt Jeannie jag kan köpa en sån tröja som du hade på dig idag, utan din fina lagning med röd tråd :D muhahaha!

jaja, nu ska jag kolla på lite bilar sen blir det att ut och övningsköra lite
JAG VILL HA KÖRKORT NU!
kunde inte mamma och pappa knullat fram mig tidigare ;P



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0