söndagångest

jo hej alla!
nu är det söndag och imorgon börjar en ny vecka med 2 jobbiga skit prov och en massa inlämningar :s
aja, helgen har varit lugn men ändå mycket trevlig, i fredags åkte jag hem till benjamin sen åkte vi till en bygdegårds fest lite senare på kvällen.
igår åkte vi hem till mig och var där under kvällen, blev god mat och rackarns mycket mys!
idag har jag varit duktig, jag har tvättat mammas bil och jag har tvättat pappas bil lite halvt :)
ikväll ska jag plugga på idrotts provet som vi ska ha på tisdag, kanon kul!
sen blir det att se stockholm-båstad

juste igår var det även en rock fest i Rute (hemma hos jeannie) men jag kunde inte ta mig för att det var ingen som var ute och körde igår plus att mina päron hade druckit båda två så det kändes riktigt surt, men fan näste gång jeannie, då ska vi fanimej visa vart det blå skåpet ska står ;)
då ska jeannie få visa mig att Rute verkligen finns på den gotlänska kartan, muhahaha!

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0