TEMA-dag

Måndag var det igår och då fick jag träffa alla från klassen igen, känns nästan lite konstigt att inte vi inte träffts på 3 veckor ungefär, känns typ som om att vi har haft sommarlov eller någe ;) det tackar vi för!
gosigt att träffa bruuuuuuuuuudarna igen :D
Idag blev det ingen praktik för BF09 för att vi skulle ha teamdag med skolan.
Temat på dagen var Gotland, så att halva dagen skulle vi lära oss prata på gutamål och resten av dagen så lekte vi lite med gutniskalekar..småååååfint!
Imorgon blir det tillbaka till praktiken igen och arbeta med busungarna på dagiset :)



riktigt trevlig dag, det tackar jag klassen för! :D
nu ska jag ta en varm dusch sen blir det att hoppa i säng för jag är kanon trött

nu sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0